Nowe rozwiązania na rynku eCommerce
FACT-Finder jest europejskim liderem w zakresie dostarczania rozwiązań wyszukiwania i nawigacji dla sklepów internetowych. Zaawansowana technologia Fact-Findera uwzględnia najczęstsze przyczyny, z powodu których osoby odwiedzające sklepy internetowe nie znajdują tego czego szukają. Oferta trafia właśnie na polski rynek za pośrednictwem Justyny Skorupskiej i Jakuba Polkowskiego, którzy pod marką IPMS online & sales experts są wyłącznym partnerem handlowym firmy Omikron Data Quality GmbH w Polsce dla systemu FACT-Finder®.
Oferta dla biznesu online
Nowe rozwiązanie skierowane jest do osób i firm, które prowadzą sprzedaż w internecie. Chciałyby poprawić jakość wyszukiwania oraz zwiększyć swoje przychody ze sprzedaży. Oferta FACT-Finder® jest dostępna w trzech funkcjonalnych pakietach. Ze względu na możliwość dopasowania systemu do różnej wielkości asortymentu sklepu, jest uniwersalna dla wszystkich biznesów eCommerce. Także tych które w swojej ofercie mają asortyment specjalistyczny bądź też prowadzą sprzedaż lokalnie, m.in. księgarnie, sklepy spożywcze, apteki.
Zakres funkcji

pexels.cm
„Aż 34% użytkowników rezygnuje z zakupów, nawet jeśli produkt jest dostępny w ofercie, ponieważ nie mogą go znaleźć. Dlatego postanowiliśmy wprowadzić na polski rynek rozwiązanie, które poprawi jakość i skuteczność poszukiwań produktów w sklepach internetowych“ – powiedziała Justyna Skorupska, współtwórca marki IPMS i dyrektor sprzedaży FACT-Finder® w Polsce.
System FACT-Finder® jest kompleksowym rozwiązaniem, które służy użytkownikowi do łatwego wyszukiwania i poruszania się po sklepie internetowym. Posiada wiele współdziałających ze sobą komponentów, które między innymi: uwzględniają błędną pisownię, specyfikę nazewnictwa sklepu internetowego, łączą znaczeniowo nazewnictwo produktów występujących w różnych formach. Eliminują wyrazy utrudniające wyszukanie produktu oraz pozwalają na tworzenie własnego słownika synonimów, dopasowanego do asortymentu sklepu, specyfiki oferty i grupy docelowej sklepu. FACT-Finder® umożliwia pozycjonowanie produktów, przekierowuje zapytania na strony sklepu, które są dopasowane tematycznie, śledzi zachowania użytkowników i tworzy raporty służące do optymalizacji systemu wyszukiwarki pod kątem nabywcy oraz działań w zakresie SEO i SEM.
Wdrożenia na świecie
Około 800 sklepów internetowych działających w 20 krajach, które wprowadziły system wyszukiwania i nawigacji FACT-Finder®, odnotowały znaczny wzrost sprzedaży od 10 do 25% w zależności od asortymentu. Sklepy internetowe, które bazują na technologii FACT-Finder®, generują łącznie ponad 5 miliardów dolarów sprzedaży rocznie. IPMS stawia sobie za cel na bieżąco śledzić i analizować wyniki sklepów, które wdrożą FACT-Finder® w Polsce. „Naszą ambicją jest tworzenie nowych standardów technologicznych na polskim rynku eCommerce“ – powiedział Jakub Polkowski, dyrektor sprzedaży systemu FACT-Finder® w Polsce i współwłaściciel marki IPMS.
Rosnący rynek eCommerce

pexels.com
Wartość rynku eCommerce w Polsce to kilkadziesiąt mld. złotych, na którym kilkanaście mln Polaków, codziennie dokonuje transakcji handlowych. Justyna Skorupska i Jakub Polkowski są ekspertami w zakresie rozwoju i wprowadzania nowych technologii IT w skali międzynarodowej i lokalnej. Posiadają wieloletnie doświadczenie w obszarze zarządzania, tworzenia, wdrażania i sprzedaży projektów online. W maju roku uruchomili wspólne przedsięwzięcie pod marką IPMS online & sales experts. Teraz poza systemem FACT-Finder® skierowanym do rynku eCommerce, oferują m.in. realizację projektów internetowych na poziomie lokalnym i międzynarodowym, w tym SEO i SEM, usługi doradcze, outsourcing oraz szkolenia z zakresu sprzedaży internetu.
Polski rynek e-commerce, choć jest bardzo dynamiczny, to panują na nim głównie zagraniczne koncerny. Rodzimi przedsiębiorcy nie mają takich środków i siły przebicia.
Zwiększenie poziomu konwersji, to podstawa dla wielu sklepów i innych biznesów online. Nie jest bardzo kosztowne, a efekt utrzymuje się długo.
Nie słyszałem jeszcze o tej firmie. Jeżeli to wdrożenie naprawdę poprawia konwersję, to może być warte rozważenia.